• Okładka publikacji

    Sprzedaż albo śmierć!? Antyporadnik

    Marcin Przybyłek

    Współczesna filozofia sukcesu przesiąknięta jest do głębi bezmyślnie powtarzanymi frazesami. Antyporadnik Marcina Przybyłka zdecydowanym ruchem “przekłuwa ten rozdęty balon”, demaskując środowisko biznesu i proponując inne spojrzenie na sukces. Każe czytelnikowi przyjąć krytyczną, zdroworosądkową postawę wobec wpajanych w firmie reguł i stereotypów. Robi to oczywiście z przymrużeniem oka, ironicznym uśmieszkiem i w przyjaznej formie. Pozycja dedykowana...(dalej)

  • Okładka publikacji

    Urodzony zwycięzca

    Zig Ziglar, Tom Ziglar

    Ta książka to wybitny zbiór przełomowych narzędzi i praktyk, które powstawały przez ponad cztery i pół dekady, przedstawionych w sposób inspirujący, zwięzły i przystępny dla konkretnych ludzi pragnących się rozwijać i zmienić swoje bieżące życie na lepsze we wszystkich jego aspektach.Wskazówki autora, jak żyć, żeby się nie martwić i niczego nie żałować, stanowią punkt wyjścia do budowania radosnego, fascynującego życia pełnego treści. Prawdą jest, że...(dalej)

  • Okładka publikacji

    Myśl jak freak!

    Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner

    FREAKONOMIA, BESTSELLER „NEW YOR TIMES” ZMIENIŁA SPOSÓB, W JAKI PATRZYMY NA ŚWIAT, UJAWNIAJĄC UKRYTE ASPEKTY NIEMAL WSZYSTKIEGO. NASTĘPNIE UKAZAŁA SIĘ SUPERFRAKONOMIA, FILM DOKUMENTALNY, NAGRADZANY NA CAŁYM ŚWIECIE PODCAST I INNE MATERIAŁY. A teraz mamy w ręku Myśl jak Freak – najbardziej dotychczas rewolucyjne dzieło Stevena D. Levitta i Stephena J. Dubnera. Z typową dla siebie mieszanką interesujących historii i niekonwencjonalnych analiz, pokazują nam swój...(dalej)

  • Okładka publikacji

    Riposta i humor w wystąpieniu publicznym

    Marek Stączek

    Podczas słuchania audiobooka „Riposta i humor w wystąpieniu publicznym” pewnie nie raz otrzesz łzy, z rozbawieniem czytając inteligentne i dowcipne wypowiedzi znanych mówców. Czasami będziesz mile zaskoczony błyskotliwością przytaczanych ripost. Cóż, trudno oprzeć się wrażeniu, że opisywany tu sposób prezentacji to bardzo pożądana forma dialogu ze słuchaczem, a książka dowodzi jednego – wypowiedź publiczną można prowadzić lekko i intrygująco....(dalej)

  • Okładka publikacji

    Karafka La Fontainea, Tom 2

    Melchior Wankowicz

    W drugim tomie „Karafki La Fontaine’a” Melchior Wańkowicz kreśli portret reportera doskonałego. Pisze o cechach, które powinien on posiadać. Wśród nich na pierwszym miejscu wymienia: zaangażowanie, ciekawość świata, komunikatywność, empatię. Ponadto dużo uwagi poświęca technicznej stronie pisania tekstów: doborowi odpowiedniego tytułu, grafiki, która ma za zadanie wzmacniać percepcje czytelników, rzetelności dziennikarskiej, prawidłowemu...(dalej)

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach ? Podaj swój email

 
N e w s l e t t e r

Zapisz się na nasz newsletter a otrzymasz najświeższe informacje dotyczące promocji w księgarni.