• Okładka publikacji

    Mit przedsiębiorczości

    Michael E. Gerber

    Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we...(dalej)

  • Okładka publikacji

    Zero to One

    Peter Thiel, Blake Masters

    Założyciel PayPala o kulisach powstania największych start-upów Wielką tajemnicą naszych czasów jest to, że wciąż istnieją niezbadane obszary i rzeczy jeszcze nie wynalezione. W książce „Zero to One” legendarny przedsiębiorca i inwestor, Peter Thiel, pokazuje, w jaki sposób możemy tworzyć i odkrywać nowe rzeczy. Thiel wychodzi z założenia, że żyjemy w czasach stagnacji technologicznej, nawet jeśli nie zawsze to zauważamy, rozpraszani najnowszymi modelami...(dalej)

  • Okładka publikacji

    Gospodarka za 100 lat. Najważniejsi ekonomiści przewidują przyszłość

    Ignacio Palacios Huerta

    Książka nagrodzona ECONOMICUSEM w kategorii: najlepszy przekład zagranicznej literatury ekonomicznej podczas Warszawskich Targów Książki 2015. Zbiór esejów, które się na nią składają, to fascynująca podróż w przyszłość z najwybitniejszymi umysłami światowej ekonomii. Choć wielu znawców tematu twierdzi, że w dzisiejszych czasach trudno przewidywać przyszłość i kreślić choćby średnioterminowe plany dla firm i rządów, Ingacio Palacios-Huerta,...(dalej)

  • Okładka publikacji

    Strategia błękitnego oceanu wydanie rozszerzone

    W. Chan Kim, Renée Mauborgne

    Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków  Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. „Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o...(dalej)

  • Okładka publikacji

    Moja droga do inwestownia w wartość

    Guy Spier

    Fascynująca i inspirująca historia człowieka, która odkryje przed tobą tajemnice skutecznego inwestowania w wartość. Kronika niesamowitej transformacji Guya, zuchwałego i egoistycznego młodego bankowca, który przeistacza się w odnoszącego sukcesy zarządzającego funduszem hedgingowym, a przy tym gra wedle własnych reguł. Rozwój ten był możliwy dzięki introspekcji, nawiązywaniu przyjaźni z najwybitniejszymi inwestorami na świecie oraz dzięki lunchowi spożytemu w...(dalej)

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach ? Podaj swój email

 
N e w s l e t t e r

Zapisz się na nasz newsletter a otrzymasz najświeższe informacje dotyczące promocji w księgarni.